Warning: file_put_contents(): Only 0 of 7758 bytes written, possibly out of free disk space in /home/bti/public_html/hdp.pl/wp-content/plugins/comet-cache/src/includes/traits/Plugin/InstallUtils.php on line 349
Świąteczne życzenia dla firm

Świąteczne życzenia biznesowe

Piękny zwyczaj składania życzeń świątecznych jest bardzo stary. Jednak w ostatnim czasie możemy zauważyć, iż wysyłane są one nie tylko krewnym i bliskim, ale również współpracownikom, kontrahentom czy zaprzyjaźnionym firmom. Przede wszystkim, życzenia biznesowe najczęściej przesyłane są w formie maila. Warto podkreślić to, iż tego rodzaju życzenia sprawiają wiele radości adresatom oraz wpływają na kształtowanie pozytywnego wizerunku danego przedsiębiorcy czy pracodawcy.

Warto zwrócić uwagę na to, iż życzenia firmowe najczęściej cechują się prostą formą, nie rażą zbyt wyszukaną szatą graficzną ani nie stanowią nachalnej reklamy danej firmy, gdyż zazwyczaj jej nazwa pojawia się tylko na pieczątce. Ale to w zupełności wystarczy, by zapamiętać danego kontrahenta. Trzeba powiedzieć o tym, iż życzenia świąteczne najczęściej są bardzo tradycyjne, krótkie, gdyż przeważnie ograniczają się do prostych zwrotów typu: Wesołych Świąt Bożego Narodzenia/Wielkanocnych, Wesołego Alleluja. Bywa, iż czasami dany przedsiębiorca życzy jeszcze nam pomyślności w życiu osobistym i zawodowym, szczęścia oraz zdrowia. Oczywiście, czasami się tak zdarza, iż dana firma rezygnuje z bezpiecznych zwrotów i stawia na oryginalne rymowanki czy wierszyki, w których mogą pojawić się wyrazy slangowe. Z taką sytuacją mamy miejsce, kiedy współpracuje ona z młodymi ludźmi, bowiem używając słownictwa młodzieży, na pewno zrobi na niej wrażenie, co może się przełożyć na zyski w przyszłości.

Z pewnością, życzenia biznesowe mogą mieć też wyszukaną postać. Mile widziane są tu zabawne rymowanki, które łatwo wpadają w ucho. Ale uwaga, w ich przypadku musimy się pokusić o własną inwencję twórczą, gdyż nie ma nic gorszego jak korzystanie z oklepanych szablonowych życzeń dostępnych w sieci. Przede wszystkim, firma, która z nich korzysta, idzie na łatwiznę, przez co nie jest dobrze odbierana przez kontrahentów. Poza tym, trzeba mieć na uwadze to, że śmieszne życzenia możemy wysłać np. pracownikom lub klientom, z którymi współpracujemy przez dłuższy czas i mamy pewność, ze nie zostaną one źle odebrane. Nie powinniśmy się na nie decydować w przypadku nowym kontrahentów, gdyż nie możemy mieć pewności, jak oni na nie zareagują. Oprócz tego, coraz powszechniejsze stają się życzenia w języku obcym, np. w angielskim czy włoskim. Z pewnością, są one oryginalne i świadczą o obyciu danego przedsiębiorcy, ale mogą okazać się  nietrafione, gdy dany klient np. nie zna języka, w którym zostały zredagowane życzenia.

Jeżeli zależy nam na tym, by zostały one zauważone, powinny być odpowiednio wcześnie wysłane, a także muszą posiadać odpowiednią oprawę graficzną, dlatego w tym celu warto skorzystać z pomocy fachowcy. Najważniejsze jest to, by kartka była wyjątkowa i wpisywała się w tradycję świąteczną, a także w przypadku animowanych pocztówek była własnoręcznie podpisana.